{5647}: Toby Enström? Vad har hänt med honom i år? Tycker inte han imponerar likt ifjol.
Inlägg: 2016607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs:
Ovärderlig i omklädningsrummet och ovärderlig när matcherna gäller nått. Du som gillar defensiva backar borde ju sett hans defensiva spel i matcherna mot er, gör knappt ett misstag och motståndarna lyckas sällan checka fast honom. Han var en stor anledning att ni mest fick hålla till i hörnen och inte fick långa anfall.
Går vi till kval kommer han göra en frögren.
Får mindre istid i år och kommer därför hålla säsongen ut och kunna ta mer tid när vi går in i slutspel.
Ovärderlig i omklädningsrummet och ovärderlig när matcherna gäller nått. Du som gillar defensiva backar borde ju sett hans defensiva spel i matcherna mot er, gör knappt ett misstag och motståndarna lyckas sällan checka fast honom. Han var en stor anledning att ni mest fick hålla till i hörnen och inte fick långa anfall.
Går vi till kval kommer han göra en frögren.
Får mindre istid i år och kommer därför hålla säsongen ut och kunna ta mer tid när vi går in i slutspel.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Han får mycket mindre med istid än i fjol och spelar ett mycket mer defensivt spel.