+ 2
Inlägg: 2016636
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Man måste väl följa ”trappan” när det gäller hjärnskakningar?
Eller tänkte du på nå annat?
Man måste väl följa ”trappan” när det gäller hjärnskakningar?
Eller tänkte du på nå annat?
Hade man fått ta de matcher när Karlkvist är på topp är han bäst i serien. Han är ett ständigt hot och den som är överlägset bäst på att dra sin gubbe. Tyvärr är hans dalar riktigt djupa och han är överhuvudtaget väldigt ojämn.