Inlägg: 2017226
Svarskommentarer
Sv: VIK - Modo
henkeiskogen: Har AIK lyckats gå från en dominant i serien ena året till ett av de sämsta lägen i HA på länge?
Så ja! Karla och Johnsson behöver ingen Tambo för att leka hockey. Det räcker med en Wahlgren. :-)
Så ja! Karla och Johnsson behöver ingen Tambo för att leka hockey. Det räcker med en Wahlgren. :-)
Men så fick vi aldrig se det så noga för tekningen blev 2 sekunder senare