{5647}: Tycker aldrig vi bjöd in dom in i matchen, 1-4 och 2-5. Vi gjorde det dom krävdes för 3p, inte mer inte mindre.
Inlägg: 2021480
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-01-08
hockey_21: Det var ju bara för att Linus var bra i mål och de var ineffektiva. Man kan verkligen inte hävda att vi var fullt fokuserade och inte släppte till onödigt många målchanser.
Jag tycker att det var bättre än mot Almtuna, men situationen hade kunnat bli densamma.
Jag tycker att det var bättre än mot Almtuna, men situationen hade kunnat bli densamma.
+ 1