hockey_21: Ja det blir väl så då framgångarna har legat helt under isen sedan 1987.
Inlägg: 2021496
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-01-08
Eller: Kikar man förra säsongens hemmasnitt så hade Löven 400 pers mer i snitt. Ta det med storleken städerna emellan så vette fasiken om det är så jäkla mycket att hänga i julgranen. Minnet verkar vara kort bland Löven-anhängarna... Och resulterar i hybris detta år.
Det tragiska är väl att Modo har något sämre hemmasnitt i år än förra säsongen, trots betydligt bättre och roligare hockey.
Löven å sin sida verkar ju i år ha lyckats locka till sig de medgångssupportrar som tidigare legat hemma och pillat sig i naveln...
Det tragiska är väl att Modo har något sämre hemmasnitt i år än förra säsongen, trots betydligt bättre och roligare hockey.
Löven å sin sida verkar ju i år ha lyckats locka till sig de medgångssupportrar som tidigare legat hemma och pillat sig i naveln...
+ 3