Inlägg: 2021518
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - Modo 2020-01-08
goleafs: Nej, men det säger väl en del om hockeyintresset i en stad om man tar Hästen och Almtuna som exempel? Leksand har ju mer folk på matcherna än vad som bor i tätorten så jo det finns nog viss mätbart mellan hockeyintresse och storleken på en ort.
Säger att Modos publiksnitt är dåligt med tanke på hur bra det gått i år. Dock förstår jag inte Lövenanhängarnas hets då ni hade några hundra pers mer i snitt förra året. MEN återigen så önskar man ju att fler modoiter letar sig till arenan också, precis som Löven lyckats få till DENNA säsong.
Säger att Modos publiksnitt är dåligt med tanke på hur bra det gått i år. Dock förstår jag inte Lövenanhängarnas hets då ni hade några hundra pers mer i snitt förra året. MEN återigen så önskar man ju att fler modoiter letar sig till arenan också, precis som Löven lyckats få till DENNA säsong.
+ 2
Nä, det argumentet håller inte.