Tycker nästan lite synd om Bert trots allt. Första uppdraget som Head Coach och LHC ligger näst sist nu. Det skulle passa bra för MoDo om vi kunde möta Linköping istället för Leksand i ett ev. kval.
Inlägg: 2021663
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: o Linköping sist nu sen Oskar pangat in tre pytsar på självaste Luleå, 3-1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ledsen, men backstabbing-Bert kommer jag aldrig känna sympati för. Snarare skänker det mig stor glädje.
Dock så känns Linköping så ointressant som "hockeystad" att är mer en gäspning.
Dock så känns Linköping så ointressant som "hockeystad" att är mer en gäspning.
+ 3