Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idbyn: Undra hur många Modo hjärtan som näst intill fick hjärtstopp när både Frank och Glader antydde först att Hellqvist inte kommer att utnyttja oppitions året i live sändningen ?? !! 😂😂😂