Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:

Ja säkert, men sponsringen gäller ju antalet bokade biljetter så rent ekonomiskt gör det ju ingen skillnad som jag förstått, annat än tappade intäkter i kiosk och bar. Sponsringen är ju kopplat till antalet bokade.

För vårt publiksnitt får vi göra en löven och räkna antalet bokade platser och inte faktiska åskådare.