Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Verkar inte det..
Kollar lite & jag finner matchen trist. Leksand är ett skitlag, med hängskallar idag, kolla i båset bara.
Nu var jag ju på matchen igår & har redan sett den i repris 2 gånger.
Det är sant

Knäpp eller bara en Modoröv som verkligen gillade matchen mot BIK igår...