jonsson: Kanske blev Almtuna så bra när Belov lämnade :-))))
Inlägg: 2027088
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
Robin Ztorken L: Jag blir dock provocerad när man ser Fredrik Forsbergs senaste mål. Skämmigt dåligt försvarsspel och bedrövligt att man ska släppa in ett sådant mål om inte ljuset gått i arenan...
Undrar om jag inte såg säsongens filmning av BIK-spelaren.
Undrar om jag inte såg säsongens filmning av BIK-spelaren.