+ 2
Inlägg: 2027106
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
jonsson:
Tycker man skall gå efter Niederbach till nästa säsong, klubben är i ett annat läge än när han valde FHC. I allsvenskan lär han sannolikt platsa, i SHL så lär det vara lägre konkurrens om platserna hos oss än i FHC. Han lär kunna cykla till träningarna...
Tycker man skall gå efter Niederbach till nästa säsong, klubben är i ett annat läge än när han valde FHC. I allsvenskan lär han sannolikt platsa, i SHL så lär det vara lägre konkurrens om platserna hos oss än i FHC. Han lär kunna cykla till träningarna...
Sv: Silly season - 2019
jonsson: undrar varför inte Tim Juel står fler matcher, han gjorde ju en helt heroisk insats mot Modo i deras hemmamatch.
BIK målis dribblar själv in den i eget mål kan man säga.