+ 7
Inlägg: 2027468
Svarskommentarer
Sv: Västervik - Modo 2020-01-25
Nucky: Om de premisser du säger är avgörande för att vinna matcher så skulle kanske Västervik redan spelat i SHL:
Nä, det här måste Modo fixa. Det sitter ju 99% i huvudet.
Nä, det här måste Modo fixa. Det sitter ju 99% i huvudet.
Sv: Västervik - Modo 2020-01-25
Nucky: 0 skott på mål hittills, snacka om att Västerviks spelidé fungerar mot oss.
Tråkigt lag, tråkig ishall, fula tröjor och pisstråkig kameravinkel.