NuMo: Hur kan du tolka mitt inlägg så?
Inlägg: 2027490
Svarskommentarer
Sv: Västervik - Modo 2020-01-25
Nucky: Ber om ursäkt. Det gjorde jag faktiskt inte. Gjorde bara en egen vinkling av samma fenomen. :)
Jag var lite för snabb och otydlig .
Jag var lite för snabb och otydlig .
+ 1
Sv: Västervik - Modo 2020-01-25
Nucky: Kanske dags att vaska om i kedjorna? Händer ju ej mycket framåt för våran del och är vi i offensiv zon är vi i sarg hörnen.