Spock: Konstigt att du inte vill att MODO med högst budget ska gå upp..
Inlägg: 2027980
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Herregud...hur svårt ska det vara att förstå? Vi har inte högst budget. Löven har!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Högst budget, Skojar du?
Möjligtvis att Modo hade högst budget innan säsongen startade men å andra sidan har vi inte värvat speciellt mycket inför denna säsong eftersom vi har lagt mycket pengar på att behålla spelare och talanger som varit här i många år.
Jag törst nog säga utan att veta summorna från några kontrakt att Löven gått om alla lag i AS med råge, jag tror nog dom t.om gått om AIK’s spelarbudget från fjolårets säsong.
Möjligtvis att Modo hade högst budget innan säsongen startade men å andra sidan har vi inte värvat speciellt mycket inför denna säsong eftersom vi har lagt mycket pengar på att behålla spelare och talanger som varit här i många år.
Jag törst nog säga utan att veta summorna från några kontrakt att Löven gått om alla lag i AS med råge, jag tror nog dom t.om gått om AIK’s spelarbudget från fjolårets säsong.
+ 6