+ 3
Inlägg: 2028000
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Gillade du den vackra layouten på deras årsredovisning?
Eller hittade du en bättre som gick att läsa. Med att slå ihop båda menade du Björklöven AB samt IF Björklöven eller vad det kallas?
Gillade du den vackra layouten på deras årsredovisning?
Eller hittade du en bättre som gick att läsa. Med att slå ihop båda menade du Björklöven AB samt IF Björklöven eller vad det kallas?
Jag slog ihop personalkostnader för Lövens båda, då hamnar man på ungefär samma kostnad 45 m,ungefär samma antal anställda. Men det är inget att skämmas över att man lägger pengar på A-laget. Vill man sen utåt påstå att man inte har några pengar alls så kör på.