Rytter: Kan tänka mig att Skellefteå, vars talangbank verkar sinat, har ett intresse av en forward för närvarande med tanke på alla skador.
Inlägg: 2028192
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Läste om våra skadade backar. Visst surt att de missar matchen speciellt eftersom de håller hög klass.
Men tycker ändå att ledningen resonerar smart med vilan, vi ska snart in i ett slutspel och bättre att Enström är helt återställd då. Att gå rakt in i ett derby efter längre frånvaro kan fungera, men det kan också innebära större risk för att skada sig igen. Angående Norlider är det mer naturligt att han vilar efter en hjärnskakning.
Bättre att fokusera på att truppen ska vara som bäst om ca 12 omgångar till.
Läste om våra skadade backar. Visst surt att de missar matchen speciellt eftersom de håller hög klass.
Men tycker ändå att ledningen resonerar smart med vilan, vi ska snart in i ett slutspel och bättre att Enström är helt återställd då. Att gå rakt in i ett derby efter längre frånvaro kan fungera, men det kan också innebära större risk för att skada sig igen. Angående Norlider är det mer naturligt att han vilar efter en hjärnskakning.
Bättre att fokusera på att truppen ska vara som bäst om ca 12 omgångar till.
+ 3