Nån som hört något mer om det ska in någon mer spelare eller om man är nöjda? Hade gärna sett en ersättare åt Hagelin om han ej kommer tillbaka något mer denna säsong. Vet om att det diskuterats om han Kangasnemi eller vad han heter men övrigt?.
+ 2