Eller: Om vi tar det till straffar vinner vi. Men 3-3 brukar vi inte vara bra på.
Inlägg: 2037816
Svarskommentarer
Sv: Modo-Kristianstad 2020-02-21
modomille: en skillnad nu jmfrt med tisogare är att vi har bartosak som är uppenbart bättre 1 mot 1