Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Gavelo:
Jag tycker inte allsvenskan är svagare, däremot är det lire fler lag som är riktigt bra. Går vi inte upp så är det bara att upprepa satsningen nästa år och nästa osv. Tålamod. Men först avslutar vi årets