Rytter:
Inlägg: 2040700
Svarskommentarer
Sv: Aik - Modo 2020-02-28
Foppatofflan:
Ja det är bra siffror. Sedan ska man tänka på hur tufft vi hade i början på serien, vi låg väl under 10% ett tag, sedan har BP också blivit bättre ju längre säsongen har gått.
Vi har bra vapen i special teams, hoppas bara 5 mot 5 kan hitta tillbaka dit vi var i början av serien och när vi tog 12 raka. Då var vi laget som släppte till minst mål i 5 mot 5 och gjorde mest.
Ja det är bra siffror. Sedan ska man tänka på hur tufft vi hade i början på serien, vi låg väl under 10% ett tag, sedan har BP också blivit bättre ju längre säsongen har gått.
Vi har bra vapen i special teams, hoppas bara 5 mot 5 kan hitta tillbaka dit vi var i början av serien och när vi tog 12 raka. Då var vi laget som släppte till minst mål i 5 mot 5 och gjorde mest.
+ 1
