JoseGonzales: Löven klar bättre i första. Modo skapar inget tryck utan bara enstaka lägen. Våra backar är lite för långsam i ben och tanke. Löven hinner stöta och få kvar pucken i zon. Barto ser lite otimad ut i början. Rättvist med 2-0
+ 3