+ 1
Inlägg: 2047718
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Vi lär släppa hem abbot snart på grund av artistkontrakt.. det är inget man kan påverka..
Tror det kommer besked ganska snart på hur allt blir..
Tror det kommer besked ganska snart på hur allt blir..
+ 1
Lite off topic men ändå
Dom spelare som går under artistkontrakt får väl inte vistas i landet efter en viss tid, stannar dom kvar ändå? eller kan dom få nån form av dispans