+ 5
Inlägg: 2047758
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: låter som en bra idé med en norr och syd serie men där är vi inte än tyvärr.
Jag hävdar att SL borde göra om sitt seriesystem med Norra och Södra med vardera 10 lag, då finge vi ner kostnader på resor och större publikintäkter med flera derbymatcher.
Är det någon som håller med eller?