Inlägg: 2047881
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: tror ni går upp nästa säsong för ni har verkligen nått bra på gång i föreningen..
Ni kommer bli av med nån spelare men
Många bra andra spelare kommer att vilja spela för er för att nu har nått bra på gång.. så se ljuset i tunneln😊
Ni kommer bli av med nån spelare men
Många bra andra spelare kommer att vilja spela för er för att nu har nått bra på gång.. så se ljuset i tunneln😊
+ 1
Det här är rejält oschysst mot lag som byggt upp sin satsning i HA. Björklöven har ju spenderat satan på allt möjligt. Nu får vi se vad som händer nör vi synar deras budget.
Orolig för oss också...