Inlägg: 2047905
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Storsveden:
Tvivlar starkt på att vi får behålla någon av dom spelarna, och kommer säkert tappa fler.
Tvivlar starkt på att vi får behålla någon av dom spelarna, och kommer säkert tappa fler.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Storsveden: Vad snackar du för goja, tror du att detta tröstar os va?
Och ni kommer fylla på med bra spelare som kommer räcka till SHL.
Tror faktiskt Björklöven kommer få det tuffare..