+ 1
Inlägg: 2048203
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Montreal har säkerligen ganska mycket att säga till om. De lär pusha för SHL, då de antagligen ser det som viktigare för hans fortsatta utveckling.
Vill han stanna i Modo så kan såklart ingen tvinga honom till annat, men det kan garanterat ha konsekvenser för hans framtida karriär i NHL.
Vill han stanna i Modo så kan såklart ingen tvinga honom till annat, men det kan garanterat ha konsekvenser för hans framtida karriär i NHL.
Men för mej är det oerhört viktigt att Norlinder stannar, det är en symbolfråga som säkert får fler andra att stanna. Vill Norlinder spela här(som är en super-talang) lär flera andra också vilja vara med på resan.
Men som jag skrivit förut, vill han stanna(som han sagt) kan väl ingen SHL-klubb tvinga honom att byta klubb???
Eller om frölunda säger, honom vill vi ha, måste han gå dit då?