+ 9
Inlägg: 2050178
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Troll eller ej, så vet du att jag har rätt. Och alla andra i detta forum vet det.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Hade du inte varit ett troll så skulle du vetat att det finns massor. förutsatt att man är läskunnig.
+ 2
Scripta den...