Costanza: En efter en lämnar dom. Tungt värre..
Inlägg: 2050255
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Gusse: Jag tycker att From är begränsad och har dåligt spelsinne, men det är trist att vi tappar kontinuiteten. Jag kommer inte sakna honom så mycket som spelare, men det jag saknar är spelare som är vana vid Björns spelsystem och som kan vara kulturbärare.
+ 3