+ 2
Inlägg: 2050484
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Monno: Osannolikt att det skulle bli en säsong måste jag säga, det finns ju inget som helst som pekar på att coronaspridningen skulle minska, det blir ju bara värre och värre och ett vaccin lär ligga åratal bort (om det ens kommer något).
Det är ju nog svårt att veta om det ens blir någon säsong.
Intressant input i ämnet: vikfancentral.se/tidiga-analyser-fran-insidan-om-hur-corona-kommer-paverka-hockeyvarlden-koparens-marknad-lag-i-echl-lar-fa-lagga-ner-och-liga-i-europa-forsvinner/