Amitiel: Är det Oskarshamn som hugger på Olofsson och Rosdahl? Känns som att deras bakomliggande motiv inte bara är att bli bättre själva utan även försvaga er? Om den tesen stämmer kommer de även gå loss på Lövenspelare, antar jag.
+ 1