Inlägg: 2051033
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Mer kan man ha svårt att förstå spelarna som går till Oskarshamn. Risken är ju jättestor att de ramlar ur SHL nästa år i och med att ett lag garanterat åker ut och då ska spelarna byta klubb en gång till eftersom det inte duger att spela i allsvenskan.
+ 3
Just Oskarhamn har jag svårt att bli arg på här, det är rätt naturligt att de värvar från lag i allsvenskan.