+ 12
Inlägg: 2052249
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Confusius: Du sa det förbannat bra. Komma in i det här läget och jävlas med MoDo. Leksand är en vidrig klubb...
+ 17
Sv: Silly season - 2020
Confusius:
Jag menade inte att pissa på någon och jag ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd det var inte min intention
Trevlig kväll och glad påsk ❤️💙
Jag menade inte att pissa på någon och jag ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd det var inte min intention
Trevlig kväll och glad påsk ❤️💙
+ 1
Allvarligt, du är säkert en bra människa vanligtvis, men tycker du att din tajming med att komma in och pissa på oss just nu är bra Hedlund??!!
Ni har tidigare överlevt på grund av gatstenar, nu räddas ni av ett totalt osannolikt Corona-virus!!! Ändå har ni mage att länsa oss, det finns fan ingen skam överhuvudtaget i er jävla knätofsar!!