Inlägg: 2052804
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Sjukt glad att vi har widebro. Han står stabilt i stormen och fegar inte ur. Säkert pågår förhandlingar just nu.
Men hans uttalanden i media blir man aldrig besviken på.
Skiter i spelare och tränare som drar, men widebro vill jag se på livstid.
Sjukt glad att vi har widebro. Han står stabilt i stormen och fegar inte ur. Säkert pågår förhandlingar just nu.
Men hans uttalanden i media blir man aldrig besviken på.
Skiter i spelare och tränare som drar, men widebro vill jag se på livstid.
+ 10
”Jag älskar er”🤓