Sputnik: Å andra sidan lär ju Björn förlora i anseende rätt rejält vid ett sånt omoraliskt beteende. Ett anseende som bör ha fått sig en liten törn redan efter detta.
Inlägg: 2052807
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Rockson: Så sant. Hur det än blir om Björn blir kvar eller ej så är väl läget långt ifrån optimalt. Leksand är desperata men frågan är hur övriga hockeysverige ställer sig till en tränare med sån tveksam heder i framtiden...
+ 2