vaSmurfen: Han var väl med i guldlaget `79?
Inlägg: 2053517
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Japp Lillis Hansson var ned i -79 laget !!
Kom ihåg att han bjöd våran klass på både tårta och glass dagarna efter SM -Guldet när vi skulle ha gympa.
Det var tider !
Året efter så fick man ass Guldtränaren Hedlund som klassföreståndare och tyckte det var stort också (liten parantes i Ulf snacket)
Kom ihåg att han bjöd våran klass på både tårta och glass dagarna efter SM -Guldet när vi skulle ha gympa.
Det var tider !
Året efter så fick man ass Guldtränaren Hedlund som klassföreståndare och tyckte det var stort också (liten parantes i Ulf snacket)