+ 2
Inlägg: 2054323
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag är inne på din linje.
Har läst artiklarna i allehanda nu och både Björn och Glader säger att deras relation är bra och att de gillar varandra. Ingenstans har Björn sagt att han inte vill träna MoDo. Den frågan har inte ställts till honom rakt ut av en endaste journalist. Bara Glader som fått den.
Egentligen är det mest spekulationer från tidningarna efter uttalandet från Björn, samma gäller oss fans. Snurrar ju bra duktigt i pallet just nu..
Som du säger så är det först de träffats i slutet av månaden som vi kommer få ett svar hur det kommer se ut. Jag är försiktigt positiv i allt och hoppas det löser sig.
Har läst artiklarna i allehanda nu och både Björn och Glader säger att deras relation är bra och att de gillar varandra. Ingenstans har Björn sagt att han inte vill träna MoDo. Den frågan har inte ställts till honom rakt ut av en endaste journalist. Bara Glader som fått den.
Egentligen är det mest spekulationer från tidningarna efter uttalandet från Björn, samma gäller oss fans. Snurrar ju bra duktigt i pallet just nu..
Som du säger så är det först de träffats i slutet av månaden som vi kommer få ett svar hur det kommer se ut. Jag är försiktigt positiv i allt och hoppas det löser sig.
+ 6
Vi ska komma ihåg att vi har inte sett en enda tv intervju med Björn när han säger dessa saker utan det är tidningar som skriver detta, som ni alla vet så vinklar och saltar tidningarna rätt ofta saker, ibland är det rent felaktiga saker som ”citeras”
Sponsorer, fans och klubbledning måste ha lärt sig vid detta laget att byta tränare vartannat år inte är framgångsrikt, är ju bland annat precis det som medfört att vi spelar i As.