Trustor: Jag har precis mailat Johan Svensson, bl.a. ifrågasatt om han är supporter eller journalist(han kan ju vara både ock såklart) men ifrågasätter om hans vänskap med Björn är ett problem när han objektivt ska bevaka hockey. Hoppas han har ryggrad att svara. Annars frågar jag igen och lägger ut frågan mer offentligt, bara för att öka trycket på att han kanske måste svara
+ 7