+ 2
Inlägg: 2055892
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8879}:
Klubbat idag att fotbollsallsvenskan ska starta 14/6 med publik.
Vore f-n om inte hockeyn är igång i september med publik då.
Klubbat idag att fotbollsallsvenskan ska starta 14/6 med publik.
Vore f-n om inte hockeyn är igång i september med publik då.
Kan man inte redan nu samla ihop våra supportrar och på effektivast sätt visa vårt missnöje!? Någon som är duktig och driven på hur ?