{5647}: Fast nu skriver du ju en annan sak. Du skrev att björklöven var oerhört defensiva. Vilket löven inte var denna säsong. Att vi hade tränare som kunde sätta en defensiv och inte ni är en annan sak. Man bygger lag bakifrån. Löven var INTE oerhört defensiva.
Inlägg: 2056016
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Nej, utgångspunkten är defensiv. Det hade inte Oskarshamn när man gick upp. Man var då i grunden offensiva, men kunde spela defensivt om man ville.
Jag tror att Löven kommer ha en klart mer offensiv inriktning i vinter om Kenttä får en tränare som kan spela så.
Jag tror att Löven kommer ha en klart mer offensiv inriktning i vinter om Kenttä får en tränare som kan spela så.
+ 1