puffe: Kanske det går att sälja biljetter till dem som inte är i någon riskgrupp och slå två flugor i en smäll. Hockeyfest och flockiminnutet 😂😂
Inlägg: 2056183
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Ja, fast sen går ju nån liten brynäsare hem o kramar om sin farfar, morfar, typ Inge Hammarström,Jan-Erik Lyck med flera) sen sprids det igen, det är ju inte de som är i riskgupp som är hotade, de bara för viruset vidare