Robin Ztorken L: Något som gör att Johan och Johan ej vill spela tillsammans?
Inlägg: 2056289
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
atomragnar:
För egen del vill jag helst att ett lag som kan utvecklas under säsong. Så jag tycker det blir för mkt med 3 spelar kring 33-35. Det är ofta dyrt och man betalar för saker som ligger bakåt i tiden.
Men samtidigt så behöver man en spridning även i ålder tyngdpunkten i laget bör ligga mellan 23-27, så 1-3 spelar i laget kan säkert betyda en del för gruppen.
För egen del vill jag helst att ett lag som kan utvecklas under säsong. Så jag tycker det blir för mkt med 3 spelar kring 33-35. Det är ofta dyrt och man betalar för saker som ligger bakåt i tiden.
Men samtidigt så behöver man en spridning även i ålder tyngdpunkten i laget bör ligga mellan 23-27, så 1-3 spelar i laget kan säkert betyda en del för gruppen.
+ 1