{9025}: Jag tycker att det helt klart finns en risk att det gynnar lag som spelar defensivt. Det blir lättare att får stopp på skickligare motståndare i mittzon och man kan gröta ihop sig ännu mer kring det egna målet.
+ 3
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte