jonsson: Ska bli extremt intressant att följa Leksand i höst. Tror detta kan bli den största såpan sedan Redhawks. Varje gång Leksand förlorar mer än två matcher i följd kommer han få frågan "Är det fortfarande roligt att träna Leksand?". Tror detta sakta men säkert kommer bryta ner honom fullständigt.
+ 5