+ 4
Inlägg: 2058028
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
puffe: Skönt att det är över nu! Tråkigt men väntat.
Stora förloraren är Björn. Han har visat upp sin dåliga sida inför alla.
Framförallt sin nya arbetsgivare.
MoDo fick pengar ( skitsamma hur mycket men troligtvis tillräckligt ).
Nu kan vi bara se framåt och fortsätta stötta föreningen!
Sen skickar vi ut Björn & Co ur "fin-rummet" nästa år.
Stora förloraren är Björn. Han har visat upp sin dåliga sida inför alla.
Framförallt sin nya arbetsgivare.
MoDo fick pengar ( skitsamma hur mycket men troligtvis tillräckligt ).
Nu kan vi bara se framåt och fortsätta stötta föreningen!
Sen skickar vi ut Björn & Co ur "fin-rummet" nästa år.
+ 3
Kan inte nån trevlig moderator instifta en ny tråd rörande Björn så vi andra kan vända blad? Han var nog varken psykopat eller ur balans, han var bara egoistisk och har satt MoDo lite på pottkanten, onödigt stort energitapp var hans avskedgåva till världens finaste förening