+ 4
Inlägg: 2058079
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Väljer att vi går upp 20/21 med tillägget att vi sparkar ner dom till HA 21/22.
Dom får vara kvar som räddningsplanka åt oss första året.
Dom får vara kvar som räddningsplanka åt oss första året.
+ 2
Modo går upp i shl 20/21 eller leksand åker med i as 20/21!
Hårfint!