+ 1
Inlägg: 2058617
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Gavelo: Jag håller norrland högst igen. Löven, Timrå, Modo kommer vara topp 3 igen tror jag. SSk och AIK som bubblare.
BIK är stabila och går alltid till slutspel, men har för vana att alltid vika ned sig när det gäller som mest i slutet. Troligtvis för att klubben saknar riktiga ambitioner att gå upp.
BIK är stabila och går alltid till slutspel, men har för vana att alltid vika ned sig när det gäller som mest i slutet. Troligtvis för att klubben saknar riktiga ambitioner att gå upp.
+ 2
Jag tror Modo kommer få ett väldigt bra lag, men med tanke på att vi kommer med ny coach och ett i stort sett nytt lag så har vi per automatik halkat efter.
Löven ser spännande ut, Timrå med Dahlén är alltid ett topplag, även Karlskoga och AIK har värvat bra, AIK har många hemvändare så dom blir att räkna med.
Jag håller nog Löven och Karlskoga som favoriter 2020 i den ordningen.