+ 3
Inlägg: 2058688
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Ja det är ju trots allt lite skillnad på, får vi förhandla med er tränade?
Svar: Nej
Eller: ja under förutsättning att ni betalar xxxx
Ja det är ju trots allt lite skillnad på, får vi förhandla med er tränade?
Svar: Nej
Eller: ja under förutsättning att ni betalar xxxx
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Domsjö:
Skulle gärna se Anders Forsberg i Modo igen , tycker han trots allt hade rätt bra resultat, liknande spelstil som Hellqvist dock behöver båda hjälp med defensiven.
Skulle gärna se Anders Forsberg i Modo igen , tycker han trots allt hade rätt bra resultat, liknande spelstil som Hellqvist dock behöver båda hjälp med defensiven.
Sv: Silly season - 2020
Domsjö: va? Vänta? När har jag raljerat? För att jag delgav länken till Ros tweet?!? Synd att du uppfattade det så för det var verkligen inte mitt syfte...
Men skulle det visa sig vara sant kan jag lova dig att jag skulle tycka var lika grisigt beteende som "Tjomme den dövstommes" beteende.