{5647}: Var också på den matchen, sjukt resultat i en seriefinal! Visst var det den här säsongen Håkan Hjerpe fullkomligen öste in mål för oss?
Inlägg: 2059025
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Sasse Sandströms 26 mål på 38 matcher var även kul att se i gamla Kempis. Blåste ju förbi alla. Undrar varför det inte blev NHL, borde ha hängt med i tempot därborta, men var kanske för för tunn.
+ 1