hanzon: Jävlar så bra Per-Åge var 11/12.
Inlägg: 2059555
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såg ett gammalt Wikegårdsavsnitt idag med tvillingarna Abbott Tänkte tillbaka på att jag tyckte dom skulle vi haft. Vilken miss Ecke gjorde där. Dom ville ju gå från Rögle och spela i MoDo. Men Ecke sa ifrån så dom valde Luleå .
+ 1